Klantenservice
1 Contact
1.1 Hoe neem ik contact op?
Heb je een vraag over een game of over ons beleid? Stel gerust je vraag.
Je kunt altijd een bericht sturen via ons contactformulier hier op deze pagina.

Of stel je vraag gewoon direct via Twitter:

Ook kun je ons mailen sales@gamesgratisthuis.nl of eventjes bellen 088-1850133




2 Retourneren
2.1 Kan ik het terugsturen?
Tuurlijk kan dat! Als je niet tevreden bent over je bestelling mag je hem bij ons gewoon terugsturen. Je hebt 14 dagen de tijd om de order thuis te bekijken en mocht je er toch niet tevreden over zijn kun je dat binnen die termijn aan ons laten weten. Om gebruik te maken van dit recht kun je een email sturen aan sales@gamesgratisthuis.nl.

Na het doorgeven van jouw retour heb je nog 14 dagen om het product aan ons retour te sturen.


Naast de 14 dagen op zicht termijn geven we ook gewoon 30 dagen garantie op alle games dus als er echt iets mis is kun je ons altijd even mailen en lossen we het voor je op, ook buiten de 14 dagen.


2.2 Krijg ik het hele bedrag terug?
Ja, wij storten altijd het volledige bedrag voor je terug.

Wanneer je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneert, zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Alleen de kosten voor retour van jou thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Zorg dus dat je poststuk voldoende is gefrankeerd.




2.3 Hoe moet ik retourneren?
Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van je order een email (sales@gamesgratisthuis.nl) dat je het product retour wenst te sturen.

Stuur je product vervolgens binnen 14 dagen na de email terug. Doe er altijd een briefje bij met je ordernummer zodat we weten dat de retournering bij jou hoort.


Het adres voor de retourzending is naar ons magazijn:
gamesgratisthuis.nl
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

      

3 Betaalmethoden
3.1 Bankoverschrijving lukt niet
Vraag: Ik heb een bestelling geplaatst maar het lukt me niet om te betalen.



Antwoord: Zodra je de bestelling definitief hebt gemaakt krijg je een bevestigingsmail met daarin de gegevens om de betaling te voltooien. Zo kun je het geld via jouw eigen bank onder vermelding van het ordernummer aan ons overmaken.

Ons rekeningnummer is: NL18ABNA0520886453 op naam van gamesgratisthuis.nl in Amsterdam

Ons paypal account is: sales@gamesgratisthuis.nl


3.2 Ik wil betalen via Paypal
Vraag: Ik wil betalen via Paypal, hoe doe ik dat?



Antwoord: Wij accepteren ook betalingen via Paypal. Om daarvan gebruik te kunnen maken heb je een paypal account nodig. Als je deze nog niet hebt kun je hem kosteloos aanvragen bij www.paypal.nl
Zodra je bestelling definitief is gemaakt krijg je van ons een factuur. Onze paypalrekening voor betalingen is sales@gamesgratisthuis.nl
3.3 En zonder NL rekeningnummer?
Wil je betalen maar heb je geen Nederlands rekeningnummer? Gebruik dan het liefst paypal, dat is de snelste manier van betalen. Ons paypal adres is sales@gamesgratisthuis.nl

Anders kun je het overmaken onder vermelding van onze internationale bankcodes:
IBAN:  NL18ABNA0520886453 
BIC:   ABNANL2A
3.4 Hoe kan ik achteraf betalen?
We accepteren op het moment geen vorm van achteraf betalen. Wel kun je gemakkelijk betalen met iDeal via je eigen bank of met een betaling via paypal.
4 Verzenden naar Europa
4.1 Is verzenden in Europa gratis?
Om je games in de rest van Europa thuis te krijgen vragen wij een kleine bijdrage in de verzendkosten. Deze kosten kun je bij je bestelling automatisch bijbetalen wanneer je als verzendadres een adres buiten Nederland hebt gekozen.
5 2e hands games
5.1 Wat is de staat van de games?
Onze games zijn gebruikt en dus aangemerkt als 2e hands games. Waarom zou je een game bij ons kopen? Wij bieden je:

- Gecontroleerde games die het dus altijd doen
- Kwaliteit van zowel het hoesje en boekje als de disc die je gerust kado kunt doen
- Ook nog eens een maand garantie op de 2e hands spellen

Zo kun je met een gerust hart kiezen voor onze 2e hands games.
6 Wat te doen bij klachten
6.1 Wat als ik toch een klacht heb?
We doen ons uiterste best om alle bestellingen netjes op tijd te regelen en te administreren. Mocht er nou toch iets misgaan en je hebt een klacht, dan gaan we uiteraard samen op zoek naar een oplossing.

Je kunt ons daarvoor mailen op sales@gamesgratisthuis.nl en dan komen we er binnen een dag bij je op terug en kijken we gelijk wat we voor je kunnen doen om het op te lossen.
6.2 Wat als we er niet uitkomen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@gamesgratisthuis.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op
* Verplichte velden
  • De klantenservice helpt: 088-1850133
  • Gratis verzending
  • Voor 23u besteld, morgen thuis

gamesgratisthuis.nl - Dé online gamewinkel

De snelste manier om je games en accessoires thuis te krijgen, want op een werkdag voor 23u besteld is morgen al bij jou thuis.

Adres gamesgratisthuis.nl Groenhoven 265 1103 LG
Contact 088-1850133 sales@gamesgratisthuis.nl Werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur

We laten je graag zien hoe wij werken: